Mi az első teendő ha már van kártyám?
Legelső alkalommal felhasználóként regisztrálnia kell magát a honlapunkon. A regisztráció alkalmával egyúttal kártyáját is beaktiválhatja. A továbbiakban újabb kártya vásárlása esetén nem szükséges újra (felhasználóként) regisztrálni: korábban megadott e-mail címével és jelszavával belépve, a “Kártyaregisztráció” menüpontra kattintva rögzítheti új kártyáját.
Elektronikus HungaryCardom mellé igényeltem plasztikkártyát is. Az elfogadóhelyen elég bemutatnom a kártyát, vagy feltétlenül le kell töltenem a mobil alkalmazást is?
Elegendő a plasztikkártya bemutatása is, fontos azonban, hogy első használat előtt aktiválja kártyáját a www.hungarycard.hu oldalon felhasználói fiókjában. A kártya érvényessége az aktiválással kezdődik meg.
Akár a plasztikkártya, akár a mobil alkalmazás önmagában elegendő lehet a kedvezmények igénybe vételéhez: mindkettő egy eszköz a kártyaszám bemutatására, a HungaryCard kedvezményeinek igénybe vételére szóló jogosultság igazolására.
Mit kell tennem, ha módosítani szeretném a regisztrációs adataimat?
Bejelentkezés után a “Profil szerkesztése” gombra kattintva módosíthatja adatait.
Mi történik akkor, ha a kinyomtatott szelvényt mégsem használom fel rossz időjárás, betegség, stb. miatt?
Lépjen kapcsolatba velünk telefonon, juttassa vissza hozzánk a fel nem használt szelvény(eke)t. A rendszerben történő ellenőrzés után munkatársaink ismét letölthetővé és nyomtathatóvá teszik a kedvezményt az Ön számára.
Elesem-e a kedvezménytől, ha a szolgáltató nem fogadja el az egyébként érvényes kártyát?
Váltsa meg a teljes árú belépőjegyét, őrizze meg a nyugtával együtt, valamint ezzel egy időben jelezze a történteket info vonalunkon (30/844-8888), hogy ellenőrizni tudjuk a jogosultságot. Hazaérkezése után juttassa el hozzánk a jegyet, nyugtát, kártyájának adatait, nevének és bankszámlaszámának kíséretében, s mi átutaljuk a kedvezménynek megfelelő összeget Önnek. Természetesen az Ön kedvezménylistájáról az erre vonatkozó jogosultság ezzel egy időben törlődik.
Elveszett a kártyám, mi a teendő?
Ha el is vesztette plasztikkártyáját, a HungaryCard mobil alkalmazás útján változatlanul bemutathatja és élvezheti a kártya nyújtotta előnyöket. Természetesen amennyiben szükségét érzi, az elveszett kártya számát letilthatjuk, hogy más ne használhassa a továbbiakban semmilyen módon. Erre vonatkozó igényét az iroda@hotelinfo.hu e-mail címen jelezheti . Új plasztikkártyát 1 900 Ft-ért tudunk biztosítani. Az előző kártyában már felhasznált, alkalomra szóló kedvezményeket levesszük az új kártya szelvénycsomagjából.
Van-e lehetőség kártyás fizetésre a HungaryCard irodában?
Igen, az American Express által kibocsátott bankkártyák kivételével valamennyi kártyatípussal fizethet.