fbpx

Gyakran ismételt kérdések

Van-e lehetőség kártyás fizetésre a Hotelinfo irodában?

Igen, az American Express által kibocsátott bankkártyák kivételével valamennyi kártyatípussal fizethet.

Mi az első teendő ha már van kártyám?

Legelső alkalommal felhasználóként regisztrálnia kell magát a honlapon. A regisztráció alkalmával egyúttal  kártyaszámát is rögzítheti. A továbbiakban újabb kártya vásárlása esetén nem szükséges újra (felhasználóként) regisztrálni: korábban megadott e-mail címével és jelszavával belépve, a “Kártyaregisztráció” menüpontra kattintva rögzítheti új kártyáját.

Regisztráltam a kártyámat, mit kell tennem a kedvezmények eléréséhez?

Bejelentkezés után az “E-szelvényeim” menüpontban kell kiválasztani a nyomtatni kívánt szelvényt. A kártyaszám alatti ikonsor segíthet kategóriánként keresni, vagy az “ABC” ikonra kattintva egyszerre láthatja e-szelvényeinek teljes listáját.
Pipálja be a sor végén és jelölje meg a darabszámot, hogy egyszerre hányat szeretne felhasználni és a lap aljára gördülve a nyomtatás ikonra kell kattintani. Vannak olyan partnereink, ahol elegendő a regisztrált plasztik kártyát felmutatni és online érvényesítik a kedvezményt. (Ezt külön jelezzük.)

Beállíthatom, hogy mikortól akarom használni?

A nyomtatásra kattintva megjelenik először a nyomtató tartalma, hogy eddig milyen szelvényeket választott ki, itt beállíthatja a kezdődátumot, valamint azt is, hogy ki fogja használni az adott szelvényt.

Hogy jutok vissza az elektronikus szelvényekhez, ha kiléptem belőle?

Jobb oldalon a bejelentkezési felületen az “Elektronikus szelvényeim” gombra kattintva léphet vissza szelvényeihez.

Mit kell tennem, ha módosítani szeretném a regisztrációs adataimat?

Bejelentkezés után a “Profil szerkesztése” gombra kattintva módosíthatja adatait.

Mi van abban az esetben, ha nem rendelkezem internet eléréssel, vagy nyomtatóval?

Irodánkban, vagy az info-vonalon kérhet segítséget (Hotelinfo Kft., 1056 Budapest, Váci u. 78-80., tel.: 1/266-3741, info: 30/844-8888)

Miért csak 30 napon át érvényes a letöltött és kinyomtatott szelvény?

Biztonsági okokból. Ennek hiányában ha Ön kinyomtatta, de valamilyen okból mégsem vette igénybe, a kártya lejáratakor érzékelné ezt csak a rendszer, így viszont mi újból elérhetővé tudjuk tenni az Ön számára, amennyiben visszajuttatja hozzánk.

Mi történik akkor, ha a kinyomtatott szelvényt mégsem használom fel rossz időjárás, betegség, stb. miatt?

Lépjen kapcsolatba velünk telefonon, juttassa vissza hozzánk a fel nem használt szelvény(eke)t. A rendszerben történő ellenőrzés után munkatársaink ismét letölthetővé és nyomtathatóvá teszik a kedvezményt az Ön számára.

Elesem-e a kedvezménytől, ha a szolgáltató nem fogadja el a kinyomtatott elektronikus szelvényt?

Váltsa meg a teljes árú belépőjegyét, őrizze meg a nyugtával együtt, valamint ezzel egy időben jelezze a történteket info-vonalunkon (30/844-8888), hogy ellenőrizni tudjuk a jogosultságot. Hazaérkezése után juttassa el hozzánk a jegyet, nyugtát, kártyájának adatait, nevének és bankszámlaszámának kíséretében, s mi átutaljuk a kedvezménynek megfelelő összeget Önnek. Természetesen az Ön kedvezménylistájáról az erre vonatkozó jogosultság ezzel egy időben törlődik.

Mi történik, ha a letöltés alatt megszakad az internet kapcsolatom, vagy nem sikerül kinyomtatnom a letöltött szelvény(eke)t?

Azonnal jelezze info-vonalunkon (30/844-8888) a problémát. Munkatársaink ellenőrzik az esetet és megteszik a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy Önt semmi kár ne érje.

Miért kell a letöltésnél a kedvezményt igénybe vevő – azaz felhasználó – nevét is megadni?

Biztonsági okokból, annak elkerülésére, hogy csak az Ön által engedélyezett személy vehesse igénybe ténylegesen is a kedvezményt, valamint, hogy a szolgáltató partnerünk ellenőrizhesse a jogosultságot.

Mi történik, ha mégsem az a személy veszi igénybe a kedvezményt, mint akire ki lett állítva a szelvény?

Szolgáltató partnereink ellenőrizhetik az egyezőséget és eltérés esetén megtagadhatják a kedvezményes ár alkalmazását. Ilyen esetben lépjen kapcsolatba munkatársainkkal az info-vonalon (30/844-8888).

Kell-e minden esetben regisztrálni a kártyát a hungarycard.hu oldalon?

Nem. A HungaryCard felmutatásra szóló és a papíralapú szelvényfüzetében lévő kedvezményeket enélkül is igénybe tudja venni. Az elektronikus szelvények előnyeiben viszont csak regisztrálás és kártya aktiválás után részesülhet.

Elveszett a kártyám, mi a teendő?

Kérjük jelezze információs vonalunkon mielőbb, hogy inaktiválhassuk azt. A plasztik kártya pótlására 3.000.-Ft kezelési költség megfizetése ellenében van lehetőség személyesen a Hotelinfo Irodában (1056 Budapest, Váci u. 78-80.). Az előző kártyában már felhasznált elektronikus kedvezményeket  levesszük az új kártya szelvénycsomagjából. Papír szelvényfüzetet sajnos nem áll módunkban pótolni.